Asiakkaamme ovat puhuneet

Lähetimme alkusyksystä pienimuotoisen kyselyn teille hyvät asiakkaamme. Suuri kiitos kaikille vastanneille! Olemme erittäin tyytyväisiä saamastamme runsaasta palautteesta.

Mikä on suosikkipesulasi?

Kysyimme, suosikki-Juhlapesua ja ylivoimaisesti suosituin oli lähin tai kotipesula. Suosikkipesula voi olla myös sopivasti työ- tai mökkimatkan varrella sijaitseva pesula. Suosikkipesulan merkit täyttää myös hyvä palvelu sekä hyvä pesutulos.

Mikä on järkevä kilometrimäärä ajaa autopesuun?

Suurimman osan vastanneista kilometrimäärä oli 5 ja 10 kilometrin välillä. Matkaan kuluva aika oli kilometrejä tärkeämpi joissakin vastauksissa. Useissa vastauksissa kilometrimäärällä ei ollut suurta merkitystä, vaan auto pestään silloin kun se on likainen.

Mihin seuraava Juhlapesula?

Uudellemaalle, erityisesti pääkaupunkiseudulle toivottiin lisää pesuloita. Päijät-Häme ja Keski-Suomi olivat myös alueita, joille Juhlapesua kaivattaisiin. Useampi pesula oli toiveissa myös niille paikkakunnille, joissa asiakkaamme ovat jo tottuneet käyttämään kätevää palveluamme.

Teemme jatkuvasti työtä kasvattaaksemme pesulaverkostoamme, joka laajeni kesän ja syksyn aikana myös Ouluun ja Hämeenlinnaan.

Palautteesta poimittua

Plussaa saimme hyvästä ja toimivasta konseptista. Juhlapesu-sovellus koettiin suurimmaksi osaksi toimivaksi ja pesutapahtuman helppous nousi esille monessa kommentissa. Yksi sovelluksen kiitellyimmistä ominaisuuksista on jonokamera.

Miinusta saimme hinnoittelusta, toivottiin myös enemmän tarjouksia ja halvempia kertapesuhintoja. Myös Happy Houria toivottiin. Lisäksi moni toivoi talouskohtaista hinnoittelua, ns. perhepakettia.

Juhlapesun hinta koostuu kokonaispalvelusta

Juhlapesun hinnoittelussa on kyse kokonaispalvelusta, joka itse pesutapahtuman lisäksi sisältää älypuhelinsovelluksen, etäohjattavat pesulat mikä mahdollistaa pesulan ympärivuorokautisen aukiolon sekä jonokameran, josta voi tarkistaa pesulan varaustilanteen. Palveluun kuuluu myös mobiilimaksaminen sekä oman tilin hallinta.

Tärkeä osa kokonaispalveluamme on asiakaspalvelumme, joka palvelee asiakkaitamme puhelimitse ja sähköpostin välityksellä arkipäivisin klo 9-15. Asiakaspalvelunumeromme on ilmainen poiketen monista muista palvelunumeroista, sillä haluamme että asiakkaamme saavat vastauksen pulmaansa ilman erillistä maksua, se kuuluu kokonaishintaan. Palveluumme kuuluu myös Securitaksen vikapäivystys, johon voi soittaa ympäri vuorokauden pesulan vikatilanteessa.

Olemme kehittäneet palvelun asiakkaitamme silmällä pitäen ja heitä kuunnellen. Pesutapahtuman pitää mielestämme olla mahdollisimman helppo ja joustava, eikä siihen pidä tuhraantua liikaa aikaa.

Erikoistarjouksista

Tarjoamme aika-ajoin erikoishintaisia paketteja, esimerkiksi osta 5 maksa 3 -kampanjamme toistuu muutaman kerran vuodessa. Juhlapesun “Happy Hour” on dynaaminen hinnoittelu -mallimme, jossa hinta vaihtelee vuorokauden aikaan nähden.

Tarjoamme myös edullisen sopimuksen samaan talouteen kuuluville yksityisasiakkaiden autoille. 24/7-sopimukseen voi lisätä perheen muut autot hintaan 39 €/kk/auto.

NPS kertoo suositteluhalukkuuden

Kysyimme myös millä todennäköisyydellä suosittelisit palveluamme, ja saimmekin ilahduttavan NPS-arvon 38*, 86 % kyselyyn vastanneista asiakkaistamme suosittelisi joko erittäin todennäköisesti tai todennäköisesti palveluamme.

*NPS-indeksiluku voi olla välillä -100% – +100%. NPS-indeksi yli 50 % on erittäin hyvä ja indeksi 0% – 50% hyvä

Tilaa uutiskirjeemme

Kätevin tapa tilata uutiskirje on tekemällä se applikaatiosta. Kohdassa “Käyttäjätilini” näkymän alaosassa napsauta “Vastaanota uutisia ja etuja” -kohta päälle, niin olet mukana postituslistallamme.

Uutiskirjeissämme kerromme kampanjoistamme ja tarjouksistamme. Esimerkiksi suosittu ota 5 maksa 3 kampanja toistuu aika-ajoin. Nyt myös saatavilla rajoitetun ajan 6 kuukauden sopimus! Toimi nopeasti, sillä tarjous voimassa vain 31.10.2018 asti.

By | 2018-10-03T09:53:04+00:00 lokakuu 2nd, 2018|Uutiset|