Ohjeet - Juhlapesu
Ohjeet2022-10-06T12:36:14+02:00

OHJEET JA USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

Lue vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin ja katso ohjevideot Juhlapesu-mobiilisovelluksen käytöstä. Jos et löydä vastausta kysymykseesi, voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse, puhelimitse tai yhteystiedot -sivulta löytyvällä lomakkeella.

Mitkä kellonajat koskevat yösopimusta?2022-09-27T13:10:33+02:00

Yösopimus on voimassa klo 20-08 välisenä aikana. Juhlapesun 24/7 sopimuksilla peset kellon ympäri kaikissa pesuloissamme, paitsi kumppanuuspesuloidemme Pesupaikka Ruoholahti ja Leppävaara aukioloajat ovat ma-pe 7-22, la-su 9-21.

Miten lisään uusia ajoneuvoja ja kuljettajia?2022-09-29T08:39:41+02:00

Kertapesun voi ostaa suoraan ilman ajoneuvon lisäämistä. Ajat pesulan ovelle, valitse sovelluksesta Aloita pesu > Osta kertapesu ja valitse haluamasi pesuohjelma > Käynnistä pesu ja voit ajaa pesuun.

Veloitus tapahtuu kortiltasi, kun olet hyväksynyt oston.

Miten muutan laskutusosoitteeni tai yrityksen laskutustiedot?2022-09-27T13:09:54+02:00

Voit laittaa sähköpostia asiakaspalvelu@juhlapesu.fi  tai soittaa meille puh. 020 7309 180 ma-pe 9-15 niin päivitämme tietosi.

Mitä on saldo ja miten käytän sitä?2022-09-27T13:09:39+02:00

Saldo voi olla esim hyvityksiä, joita olet saanut tai esim alennuskoodilla saatua saldoa.

Voit käyttää saldoa kertapesuihin, saldolla EI voi maksaa kuukausisopimusten veloituksia.

Ajat pesulan ovelle, valitse sovelluksesta Aloita pesu > Osta kertapesu ja valitse haluamasi pesuohjelma > Käynnistä pesu ja voit ajaa pesuun.

Voinko käyttää saldoa kuukausisopimuksen maksuun?2022-09-27T13:09:24+02:00

Ei, saldoa voi käyttää ainoastaan kertapesujen ostoon.

En pääse kirjautumaan sovellukseen?2022-09-27T13:09:20+02:00

Tarkista, että syötit sähköpostiosoitteesi oikein tai syötit puhelinnumerosi ilman ensimmäistä nollaa. Sinulle tulee puhelimeen ja/tai sähköpostiin viesti, josta löydät linkin jolla voit kirjautua sisään sovellukseen.

Muussa tapauksessa ota yhteyttä asiakaspalvelu@juhlapesu.fi niin autamme sinua.

En löydä kuukausisopimustani?2022-09-27T13:09:16+02:00

Löydät voimassaolevan kuukausisopimuksesi kohdasta > Kuukausisopimus

Miten käynnistän pesun kuukausisopimuksella?2022-09-27T13:09:11+02:00

Valitse pesula sovelluksesta, jonka edessä olet ja valitse sitten > Aloita pesu > Pese kuukausisopimuksella ja odota että kamera tunnistaa rekisterinumerosi > Valitse pesuohjelma > Käynnistä pesu

En löydä ajoneuvoa?2022-09-27T13:09:07+02:00

Mikäli käytössäsi ovat olleet kertapesut, uuden sovelluspäivityksen jälkeen rekisterinumeroja joilla ei ole voimassaolevaa kuukausisopimsuta, ei ole enää listattuna sovellukseen vaan käynnistät kertapesut suoraan sovelluksessa seuraavasti:

> Ajat pesulan ovelle

> Valitse sovelluksesta Aloita pesu

> Osta kertapesu

> Valitse haluamasi pesuohjelma

> Käynnistä pesu ja voit ajaa pesuun

Pesuveloitetaan heti kortiltasi.

 

Huom! Kertapesuja ei voi enää ostaa ennakkoon, mikäli sinulla on ns. kupongilla aiemmin ostettu kertapesu otathan yhteyttä asiakaspalveluumme puh. 020 7309 180 ma-pe 9-15 tai laita meille sähköpostia asiakaspalvelu@juhlapesu.fi niin autamme sinua.

En saa kirjautumislinkkiä?2022-09-27T13:08:52+02:00

Tarkista, että antamasi puhelinnumero tai sähköposti on oikein ja ne ovat samat joilla olet luonut käyttäjätilin Juhlapesuun.

Tarkista myös sähköpostisi roskapostit, että kirjautumislinkki ei ole ohjautunut sinne.

Muussa tapauksessa ota yhteyttä asiakaspalvelu@juhlapesu.fi niin autamme sinua.

En saa lisättyä autoa?2022-09-27T13:08:46+02:00

Auton rekisterinumeron lisäys tarvitaan vain kuukausisopimusta luodessa.

Tarkista, että olet syöttänyt rekisterinumeron oikein ja, että olet lisännyt maksukorttisi kohtaan Maksutiedot.

Mikäli auton aikaisempi omistaja on ollut Juhlapesun asiakas, mutta ei ole ilmoittanut meille, että on luopunut autosta, voi tämä estää sinua lisäämästä autoa itsellesi.

Yksi auto voi olla kerrallaan vain yhdellä käyttäjätilillä eikä autolla voi olla kahta voimassaolevaa kuukausisopimusta yhtä aikaa.

 

Jos haluat käyttää kertapesuja, voit ajaa vain suoraan pesulan eteen ja

> Valitse sovelluksesta Aloita pesu

> Osta kertapesu

> Valitse haluamasi pesuohjelma

> Käynnistä pesu ja voit ajaa pesuun

Pesuveloitetaan heti kortiltasi.

Huom! Kertapesuja ei voi enää ostaa ennakkoon.

Miten muutan puhelinnumeron?2022-09-27T13:08:42+02:00

Laita meille sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@juhlapesu.fi  tai soita meille puh. 020 7309 180 ma-pe 9-15 niin päivitämme puhelinnumerosi.

Maksukortin lisääminen ei onnistu?2022-09-27T13:08:38+02:00

Tarkista, että syötit kaikki kortin tiedot oikein. Jotkut pankit vaativat oston varmentamisen kerran ja/tai että maksukorttillasi on sallittuna internetostot.

Automaattipesut ei käynnisty2022-09-27T13:08:34+02:00

Laita meille sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@juhlapesu.fi  tai soita meille puh. 020 7309 180 ma-pe 9-15 niin päivitämme puhelinnumerosi ja tarkistamme, että kaikki käyttäjätililläsi on ok ja pesusopimus on voimassa.

Kuinka lopetan kuukausisopimukseni?2022-09-27T13:07:13+02:00

Voit päättää sopimuksesi itse sovelluksessa valitsemalla Kuukausisopimus > Auto jonka sopimuksen  haluat päättää > Peruuta > Lopeta

Tämän jälkeen näet sovelluksessa autosi kohdalta milloin on sopimuksesi viimeinen päivä pesuille.

Montako pesua kuuluu kuukausisopimukseeni?2022-09-27T13:06:33+02:00

Kuukausisopimukseen kuuluu maksimissaan 8 pesua kuukaudessa.

Voinko vaihtaa rekisterinumeroni suoraan sovelluksessa?2022-09-27T13:05:16+02:00

Kyllä, voit vaihtaa rekisterinumerosi kerran 30 päivän aikana mikäli tarvetta useammalle vaihdolle on, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse asiakaspalvelu@juhlapesu.fi  tai soittaa puh. 020 7309 180 ma-pe 9-15.

Voinko muuttaa tilaustani tai peruuttaa sen?2022-09-27T13:05:13+02:00

Jos haluat päättää sopimuksesi, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse asiakaspalvelu@juhlapesu.fi  tai soittaa puh. 020 7309 180 ma-pe 9-15 niin autamme sinua.

Sopimusta voit muuttaa itse suoraan sovelluksessa kohdasta Kuukausisopimus ja valitse rekisterinumeron, jonka sopimusta haluat muuttaa. Voit päättää sopimukse

 

Miten lisään auton?2022-09-27T13:05:08+02:00

– Jos haluat autollesi kuukausisopimuksen, valitse valikon alta Kuukausisopimus ja sieltä Lisää auto ja valitse sinun pesutarpeillesi sopivin kuukausisopimus ja lisää rekisterinumerosi lopussa ja valitse Vahvista osto.

  • Jos haluat ostaa vain kertapesuja, valitse pesula jonka oven edessä olet sovelluksesta ja valitse sieltä Aloita pesu > Osta kertapesu ja valitse haluamasi pesuohjelma > Käynnistä pesu ja voit ajaa pesuun. Huom! Kertapesuja ei voi enää ostaa ennakkoon, mikäli sinulla on ns. kupongilla aiemmin ostettu kertapesu otathan yhteyttä asiakaspalveluumme puh. 020 7309 180 ma-pe 9-15 tai laita meille sähköpostia asiakaspalvelu@juhlapesu.fi niin autamme sinua.
Miten lisään toiselle ajoneuvolleni kuukausisopimuksen?2022-09-27T13:05:04+02:00

Valitse valikon alta Kuukausisopimus ja sieltä Lisää auto ja valitse sinulle pesutarpeillesi sopivin kuukausisopimus ja lisää rekisterinumerosi lopussa ja valitse Vahvista osto ja olet valmis ajamaan pesuun. Kuukausisopimus veloitetaan heti, sama päivä on jatkossa myös sopimuksesi veloituspäivä.

Kuinka monta autoa kuuluu kuukausisopimukseen?2022-09-27T13:04:52+02:00

Yhden kuukausisopimuksen alla voi olla vain yksi ajoneuvo kerrallaan. Ajoneuvon voi vaihtaa kerran kuussa itse sovelluksessa.

Miten ostan kertapesun?2022-09-27T13:04:49+02:00

Valitse pesula jonka edessä olet sovelluksesta, ja valitse sieltä

Aloita pesu > Osta kertapesu ja valitse haluamasi pesuohjelma > Käynnistä pesu ja voit ajaa pesuun. Huom! Kertapesuja ei voi enää ostaa ennakkoon vaan ainoastaan, kun olet pesulan edessä menossa pesuun.

Mikäli sinulla on jo ostettu kertapesu jota et ole käyttänyt tai olet kupongilla lunastanut kertapesun aiemmin, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme puh. 020 7309 180 ma-pe 9-15 tai laita meille sähköpostia asiakaspalvelu@juhlapesu.fi niin autamme sinua.

Mikäli sinulla on jo ostettu kertapesu jota et ole käyttänyt tai olet kupongilla lunastanut kertapesun aiemmin, sinulle on automaattisesti lisätty saldoa tilillesi, jolla voit lunastaa itsellesi haluamasi kertapesun.

Voinko pestä ajoneuvoani ilman sovellusta?2022-09-27T13:04:43+02:00

Kyllä, mikäli olet luonut käyttäjätilin, lisännyt korttitiedot sekä valinnut jonkin haluamasi kertapesun automaattitunnistuksella tai kuukausisopimukseesi on liitetty automaattitunnistuksella pesuohjelma. Tällöin rekisterinumerosi tunnistetaan ja ovet avautuvat automaattisesti ja pesu veloitetaan kortiltasi, jos kyseessä on kertapesu.

Kamera ei tunnista rekisterinumeroani, mitä teen?2022-09-27T13:04:35+02:00

Tarkista, että olet n. 2m metrin päässä pesulan ovesta, että rekisterinumerosi on oikein.

Mikäli ongelma jatkuu otathan yhteyttä asiakaspalveluumme puh. 020 7309 180 ma-pe 9-15 tai laita meille sähköpostia asiakaspalvelu@juhlapesu.fi niin autamme sinua.

Aukioloaikojemme ulkopuolella suosittelemme soittamaan PÄIVYSTYSNUMEROON 020 491 2822 (Securitas), jolloin he voivat mahdollisesti käynnistää pesusi.

Puhelun hinta 8,35 senttiä puhelu + 16,69 senttiä/min

Toimiiko automaattitunnistus myös uudessa sovelluksessa?2022-09-27T13:04:32+02:00

Kyllä toimii. Voit ajaa pesulan eteen, kun haluat mennä pesulle ja ovet avautuvat.

Vikatilanteissa voit soittaa meille aukioloaikojemme puitteissa puh. 020 7309 180

ma-pe 9-15, muina aikoina Securitas päivystää ja heidät tavoittaa PÄIVYSTYSNUMEROSTA 020 491 2822 (Securitas)

Puhelun hinta 8,35 senttiä puhelu + 16,69 senttiä/min

Kuinka kuukausisopimus toimii?2022-09-27T13:04:29+02:00

Luot itsellesi käyttäjätilin Juhlapesun sovelluksessa ja valitset Kuukausisopimuksen rekisterinumerollesi. Ajaessasi pesulan eteen kamera tunnistaa rekisterinumerosi ja voit tehdä valintasi koskien pesuasi ennen kuin ajat pesuun.

Kuukausisopimus veloitetaan jokainen kuukausi sinä päivänä kun olet sopimuksen ottanut käyttöösi. Maksu koskee aina tulevaa kuukautta, jolloin pesut ovat käytössäsi.

Kuinka monta autoa voi olla kuukausisopimuksen alla?2022-09-27T13:04:25+02:00

Yhdellä rekisterinumerolla voi olla käytössään vain yksi kuukausisopimus kerrallaan, ajoneuvo ei voi olla kahdella eri käyttäjätilillä kerrallaan. Jos haluat pestä useampia autoja, tulee sinun ottaa jokaiselle ajoneuvolle oma pesusopimuksensa tai voit halutessasi ostaa myös kertapesuja useammalle ajoneuvolle.

Olen vaihtanut autoa, mitä teen?2022-09-27T13:04:20+02:00

Kun olet kirjautuneena sisään sovellukseen, voit helposti vaihtaa rekisterinumeroa kuukausisopimuksesi alla. Voit tehdä sen kerran kuukaudessa, mikäli haluat vaihtaa autoasi useammin ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Minulla on jo voimassaoleva kuukausisopimus, siirtyykö se uuteen sovellukseen?2022-09-27T13:02:13+02:00

Kyllä, Juhlapesu kuukausisopimuksesi siirtyy automaattisesti myös uuden sovelluspäivityksen mukana ja jatkuu normaalisti. Sinun ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin kirjautua sisälle sovellukseen valita pesula ja pesuohjelma ja ajaa pesuun.

Katkeaako voimassaoleva kuukausisopimukseni, jos en lataa uutta sovellusta?2022-09-27T13:02:08+02:00

Ei, Juhlapesu kuukausisopimuksesi siirtyy automaattisesti myös uuden sovelluspäivityksen mukana ja jatkuu normaalisti.

En saa lisättyä maksukorttiani?2022-09-27T13:01:23+02:00

Tarkista, että internetostot eivät ole sallittuna maksukortille. Voit sallia internetostot helposti oman pankkisi sovelluksessa tai verkkosivuilla ko. maksukortille. Tämän varmennuksen tarvitsee yleensä tehdä vain kerran, jonka jälkeen pankki tunnistaa tapahtuman ja sallii veloitukset Juhlapesulta.

Unohdin käyttäjätunnukseni tai salasanani – Mitä teen?2022-09-27T13:01:18+02:00

Valitse Kirjaudu sisään ja anna puhelinnumerosi, jolla olet rekisteröitynyt Juhlapesuun.

Saat tekstiviestillä kirjautumislinkin, jolla pääset suoraan sisälle sovellukseen.

Salasanaa ei tarvita uudessa sovelluspäivityksessä.

 

Sovellus ei päästä minua kirjautumaan – Mitä teen?2022-09-27T13:01:14+02:00
  1. Tarkista, että olet päivittänyt itsellesi viimeisimmän version Juhlapesu-sovelluksesta
  2. Valitse Kirjaudu sisään ja anna puhelinnumerosi, jolla olet rekisteröitynyt Juhlapesuun. Saat tekstiviestillä kirjautumislinkin, jolla pääset sisään sovellukseen. Huomioithan, että syötät puhelinnumerosi ilman ensimmäistä nollaa (esim +358 40..)
  3. Mikäli sisäänkirjautuminen ei onnistu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon 020 7309 180 ma-pe 9-15 tai laita meille sähköpostia asiakaspalvelu@juhlapesu.fi
  4. Voit kirjautua sisälle sovellukseen myös antamallasi sähköpostiosoitteella. Tällöin valitset Kirjaudu sisään sähköpostilla ja saat sähköpostiisi linkin, jolla pääset sovellukseen.
Voinko käyttää sovellusta kirjautumatta?2022-09-27T13:01:08+02:00

Et, sinulla tulee olla luotuna käyttäjätili voidaksesi hyödyntää pesutarjoukset sekä voidaksesi ostaa haluamasi pesun.

Saanko sähköpostiini viestejä Juhlapesulta?2022-09-27T13:01:05+02:00

Kyllä, mikäli olet sallinut markkinointiviestien vastaanottamisen. Lähetämme Push- ja sähköpostiviestejä viimeisimmistä tarjouksista, mahdollisista pitemmistä huoltotöistä sekä sovelluspäivityksistä.

Voit muuttaa asetuksia kohdassa Tilitiedot mikäli et halua vastaanottaa markkinointiviestejä.

Miten vaihdan sovelluksen kieliasetukset?2022-09-27T13:01:00+02:00

Juhlapesu-sovellusta voit käyttää joko suomen tai ruotsin – kielisenä. Voit valita haluamasi kielen valitsemalla oikeasta yläkulmasta Valikon (kolme viivaa) ja sivun alareunasta voit valita haluamasi kielen.

Voinko kirjautua uuteen sovellukseen samalla sähköpostilla?2022-09-27T13:00:27+02:00

Kyllä, voit kirjautua sovellukseen samalla sähköpostiosoitteella, joka sinulla on jo käytössä tai halutessasi voit kirjautua puhelinnumerollasi, jolloin saat kirjautumislinkin tekstiviestinä.

Kuinka mobiilisovellus toimii?2022-09-27T12:59:52+02:00

Sovelluksen kautta voit ostaa kertapesuja tai kuukausisopimuksen, lunastaa kampanjoita sekä kutsua mukaan ystäviä käyttämään Juhlapesua. Voit lisätä myös uusia ajoneuvoja sopimuksineen tai voit käyttää kertapesuja haluamillesi ajoneuvoille.

 

Mistä saan sovelluksen?2022-09-27T12:58:33+02:00

Sovelluksen voi ladata Google Play- kaupasta tai Apple Storesta.

Mikäli sinulla on jo olemassa Juhlapesu-sovellus puhelimessasi, voit päivittää vanhan sovelluksesi uuteen versioon, jolloin saat käyttöösi päivitetyn Juhlapesu-sovelluksen ja voit kirjautua sisälle puhelinnumerollasi tai sähköpostiosoitteellasi.

Miksi uusi sovellus kannattaa ladata?2022-09-27T12:58:21+02:00

Juhlapesusovelluksen avulla voit helposti ottaa käyttöösi kuukausisopimuksen tai ostaa kertapesuja, kun olet pesulan luona. Sovelluksessa valitset haluamasi pesuohjelman, jolloin ovet aukeavat ja olet valmis ajamaan pesuun. Voit seurata myös pesuloiden jonotilannetta tai mikäli pesula on huoltotilassa suoraan Live-kameran kautta.

Voit halutessasi ottaa käyttöösi Push-ilmoitukset, jolloin saat tietoosi aktiiviset kampanjat tai tiedon mahdollisista huoltotöistä pesuloissamme.

Sain alennuskoodin, kuinka lunastan sen?2019-02-20T16:00:50+02:00

Jos olet saanut alennuskoodin, saat sen lunastettua puhelinsovelluksessa. Jos et ole entuudestaan asiakas, lataa Juhlapesusovellus puhelimesi sovelluskaupasta ja rekisteröidy palveluun. Kun olet syöttänyt omat tietosi, maksukortin tiedot sekä autosi tiedot, voit valita autollesi pesusopimuksen. Valitse sopimuksista pesusopimus, jota alennuskoodi koskee. Ennen tallentamista syötä saamasi koodi Alennuskoodi -kenttään. Huomioithan isot kirjaimet. Kun olet valinnut pesusopimuksen ja syöttänyt alennuskoodin, muista tallentaa sopimus. Sovellus tekee veloituksen alennushinnan mukaisesti kun sopimus tallennetaan.

 

Jos olet jo rekisteröitynyt ja sinulla on pesusopimus, voit käyttää alennuskoodin esimerkiksi perheen toiseen autoon, jonka voit lisätä sovellukseen omissa tiedoissa. Omiin tietoihin pääset klikkaamalla pesulalistaus-näkymän oikeassa yläkulmassa olevaa ikonia.

 

Jos sinulla on puhelin, johon sovellusta ei ole saatavilla, ole yhteydessä asiakaspalveluumme. Voimme aktivoida alennuskoodin myös puhelimitse. Asiakaspalvelun yhteystiedot löydät täältä >>

Ongelma maksun käsittelyssä, mitä teen?2019-11-14T09:12:23+02:00

Juhlapesusovellus veloittaa pesusopimuksen kk-maksun etukäteen 30pv välein sovellukseen syötetyltä maksukortilta. Kertapesut veloitetaan maksukortilta kertaluontoisesti aina kun pesu aktivoidaan sovelluksesta. Maksu ei aina mene läpi onnistuneesti ja syitä tähän on listattu alle.

  • Kortilla/tilillä ei ole katetta
  • Kortti on vanhentunut
  • Kortti on vaihtunut
  • Korttissa on nettimaksuihin liittyen esto tai rajoituksia (näet nämä verkkopankistasi)
  • Kortti on ilmoitettu kadonneeksi
  • Kortin myöntäjä on sulkenut kortin
  • Verkkoyhteys on katkennut ja maksu epäonnistunut (voit yrittää hetken päästä uudelleen)

Jos maksu ei mene läpi, sovellus siirtää pesusopimuksen ”katkolle”. Sovellus yrittää tehdä kk-maksun veloitusta automaattisesti uudelleen joka toinen yö kunnes maksu onnistuu. Mikäli ongelma on ratkennut ja haluat pesut käyttöön välittömästi, voit syöttää maksukortin tiedot uudelleen sovellukseen, jolloin sovellus tekee veloitusyrityksen heti ja palauttaa pesut käyttöön maksun onnistuessa.

Kuinka tulee toimia pesuun ajettaessa?2017-12-22T08:30:59+02:00
  1.  Irrota antenni ja muut pesua haittaavat lisävarusteet.
  2.  Tunnistuksen jälkeen valitse haluamasi pesu.
  3.  Aja pitkin keskilinjaa, kunnes STOP- valo syttyy.
  4.  Sammuta moottori, kytke käsijarru ja keskuslukitus päälle.
  5.  Pysy autossa pesun ajan.
  6.  Pesun jälkeen kokeile jarruja.
Juhlapesu- sovellus ei toimi: Mitä teen?2020-11-24T09:25:54+02:00
  1. Jos applikaatio ei toimi oikein, tarkista, että puhelimesi käyttöjärjestelmä on päivitetty sekä Juhlapesu- sovelluksesta on käytössä viimeisin versio.
  2. Kirjaudu ulos Juhlapesu applikaatiosta käyttäjätilin kirjaudu ulos painikkeen avulla. Kirjaudu uudestaan Juhlapesu applikaatioon sisälle.
  3. Jos ongelmat jatkuu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@juhlapesu.fi tai soittamalla numeroon 020 730 9180 arkisin klo 9-15.
Miten Juhlapesu eroaa muista autopesuista?2017-05-30T08:14:09+02:00

Juhlapesu on maailman ensimmäinen applikaatiolla toimiva autopesulaverkosto. Juhlapesu tekee autopesussa käymisestä helppoa ja vaivatonta. Lataat vain Juhlapesu-applikaation ja voit ajaa pesuun autosta nousematta:

  1. Autosi tunnistetaan automaattisesti pesulan ovella ja kun pesula vapautuu, ovi aukeaa ja voit ajaa sisään.
  2. Maksu tapahtuu automaattisesti maksukortiltasi. Ei enää poletteja, kolikoita tai korttiautomaatteja!
  3. Valitset pesuohjelman ja käynnistät pesun kätevästi Juhlapesu-applikaatiolla.
  4. Jonokamerasta voit aina tarkistaa yksittäisen pesulan jonotustilanteen ja välttää näin pahimmat ruuhkat.
  5. Käytössäsi on kaikki Juhlapesu-verkoston autopesulat ympäri vuorokauden.
  6. Pesusopimuksella käyt pesussa aina kun tarvitsee, kiinteällä kuukausimaksulla.
Miten voin ryhtyä Juhlapesun asiakkaaksi?2019-11-27T14:45:48+02:00

Juhlapesu-palvelu toimii Juhlapesu-applikaation kautta. Aloita asiakkuus lataamalla Juhlapesu-applikaatio puhelimeesi Googlen tai Applen sovelluskaupasta. Applikaation voi ladat ilmaiseksi, maksat vasta kun olet valinnut pesusopimuksen tai kun olet ajamassa kertapesuun. Ohjeet kirjautumiseen ja applikaation käyttöön löydät alla olevista ohjevideoista.

 

 

Kuinka paljon Juhlapesu-asiakkuus maksaa?2021-06-01T14:03:27+02:00

Ryhtyessäsi Juhlapesun asiakkaaksi, voit valita tarpeisiisi sopivan pesusopimuksen kolmesta eri vaihtoehdosta. Voit myös ostaa kertapesuja Juhlapesun autopesuloihin. Pesusopimukset hintoineen löydät Hinnasto-sivultamme. Uudet käyttäjät voivat kokeilla Juhlapesu-palvelua ostamalla ensimmäisen kertapesun alennettuun kolmentoista (13 €) euron hintaan.

Onko pesusopimus autokohtainen vai voiko samalla sopimuksella pestä useampaa autoa?2017-04-19T13:16:10+02:00

Juhlapesun pesusopimukset ja hinnat ovat autokohtaisia. Yhdellä kuukausimaksulla voit pestä siis yhtä autoa. Käyttäjätiliisi voit kuitenkin liittää useita autoja. Tällöin jokaisesta liitetystä autosta laskutetaan oma kuukausimaksu. Jos etsit sopivaa palvelumallia yritykselle, jolla on useampia autoja, lue lisää vaihtoehdoistasi yritysasiakkaaksi-sivultamme, tai ota yhteyttä yritysmyyntiimme. 

Voiko kaikilla pesusopimuksilla käydä missä tahansa Juhlapesu-verkoston autopesulassa?2022-03-25T14:35:04+02:00

Kyllä voi. Pesusopimusasiakkaiden käytössä on kaikki Juhlapesu-verkoston autopesupaikat ympäri Suomen.

Onko kaikissa pesusopimuksissa kaikki pesuohjelmat?2017-05-30T09:43:07+02:00

Kyllä. Kun teet pesusopimuksen, voit valita pesuohjelman aina tarpeen mukaan joka pesukerralla erikseen. Pesupaikoilla on pääasiallisesti käytössä kaikki pesuohjelmat, mutta pesukoneiden eroista johtuen, joissain pesuloissa on rajattu valikoima pesuohjelmia käytössä. Voit tarkistaa pesulakohtaiset pesuohjelmavalikoimat täältä.

Voinko ostaa Juhlapesu-applikaatiolla kertapesuja?2022-03-24T16:04:31+02:00

Juhlapesu-applikaatiolla voi ostaa kertapesuja Juhlapesun autopesuloihin. Kertapesun hinta on muuttuva. Ajantasaiset hinnat löydät sovelluksesta pesuohjelmittain sekä nettisivuiltamme kohdasta hinnasto. Ensimmäinen kertapesu uusille asiakkaille on saatavilla alennettuun hintaan.

Osta kertapesuja näin :

  1. Lataa Juhlapesu-applikaatio Googlen tai Applen sovelluskaupasta
  2. Kirjaudu asiakkaaksi ja lisää maksukorttisi ja autosi tiedot applikaatioon
  3. Valitse autopesulalistasta haluamasi autopesupaikka
  4. Applikaatio ehdottaa sinulle nyt pesusopimuksen tekoa – valitse ”myöhemmin”
  5. Aja pesulan ovelle. Kamera tunnistaa autosi noin kahden metrin päässä ovesta
  6. Kun autosi on tunnistettu, voit valita applikaatiosta haluamasi pesuohjelman
  7. Pesun hinta veloitetaan maksukortiltasi
  8. Kun pesula vapautuu, applikaatio kehoittaa sinua käynnistämään pesun pyyhkäisemällä ”käynnistä pesu” liukunappia oikealle.
  9. pesulan ovi avautuu ja voit ajaa sisään.
  10. Applikaatio kertoo sinulle jäljellä olevan pesuajan ja kehoittaa sinua ajamaan ulos kun olet valmis.

Alla olevat videot auttavat aplikaation käyttöönotossa:

 

 

Miten ostan kertapesun Juhlapesu-applikaatiolla?2022-03-24T16:05:31+02:00
  1. Lataa Juhlapesu-applikaatio Googlen tai Applen sovelluskaupasta
  2. Kirjaudu asiakkaaksi lisäämällä autosi ja maksukorttisi tiedot
  3. Ohita pesusopimuksen teko vaihe valitsemalla ”Myöhemmin”
  4. Aja pesulan ovelle
  5. Kun autosi on tunnistettu, Juhlapesu-applikaatio tarjoaa sinulle automaattisesti kertapesu vaihtoehdon
  6. Valitse haluamasi pesuohjelma
  7. Kertapesumaksu veloitetaan maksukortiltasi
  8. Kun pesula vapautuu, applikaatio kehoittaa sinua käynnistämään pesun
  9. Käynnistä pesu ja aja sisään

Alla olevat videot auttavat sovelluksen käyttöönotossa:

 

 

Minkä hintaisia eri pesuohjelmat ovat?2018-04-03T13:48:25+02:00

Juhlapesun kertapesuhinnat vaihtelevat vuodenajan, vuorokaudenajan ja pesuohjelman mukaan. Tarkista ajantasaiset hinnat sivustomme hinnasto-sivulta tai sovelluksesta.  Uudet asiakkaat voivat kokeilla Juhlapesua ostamalla kertapesun kulloinkin voimassa olevaan alennettuun hintaan. Pesusopimuksen tehneille käytössä ovat kaikki pesuohjelmat yhdellä kuukausimaksulla. Tutustu pesuohjelmiin täällä.

 

Huom! Osassa kumppanipesuloita kertapesuostot eivät ole mahdollisia. Sovellus kertoo mikäli valitsemassasi pesulassa ei kertapesuja ole tarjolla. Pesulat löydät myös autopesulat -sivulta. Nämä pesulat on merkitty tekstillä ”vain pesusopimusasiakkaille”.

 

Mitkä ovat Juhlapesu-verkoston autopesuloiden mitat?2017-05-30T09:43:42+02:00

Autopesuloiden mitat vaihtelevat. Tarkista pesulakohtaiset mitat täältä.

Miten lisään käyttäjätiliini autoja?2017-04-19T13:16:10+02:00

Voit lisätä käyttäjätiliisi autoja Juhlapesu-applikaatiossa. Navigoi ylälaidan valikosta kohtaan ”omat autot” ja klikkaa ”lisää auto”. Lisää auton tiedot ja valitse sille sopivin pesusopimus. Huomaathan, että hinnoittelu on autokohtainen ja jokaisesta autosta laskutetaan oma valitun pesusopimuksen mukainen kuukausimaksu. Saman talouden kakkosauton voit lisätä pesusopimukseesi alennettuun hintaan 39€ / kk. Kakkosauton voi lisätä kahdentoista kuukauden 24/7 -sopimukseen tai Yösopimukseen. Voit myös ostaa kakkosautolle kertapesuja jättämällä pesusopimuksen tekemättä.

Voinko lisätä asiakastililleni muita käyttäjiä?2017-04-19T13:16:09+02:00

Voit. Avaa Juhlapesu-applikaatio ja navigoi ”omat tiedot” -kohtaan ylälaidan pyöreästä painikkeesta. Valitse kohta ”käyttäjätilin tiedot”, ja edelleen ”hallitse käyttäjiä”. Pääset näkymään, josta voit lisätä uusia käyttäjiä asiakastilillesi.

Kuinka päivitän maksukorttitietoni asiakastililleni?2017-04-19T13:16:09+02:00

Avaa Juhlapesu-applikaatio ja navigoi ”omat tiedot” -kohtaan ylälaidan pyöreästä painikkeesta. Valitse kohta ”laskutustiedot” ja päivitä uudet maksukorttitiedot.

Mitä tarkoittaa automaattikäynnistys?2017-04-20T09:10:00+02:00

Automaattikäynnistyksellä voit ajaa pesuun kokonaan ilman applikaatiota. Asetamme asiakastilillesi oletuspesun, joka käynnistyy automaattisesti kun autosi on tunnistettu ja ajat pesulaan. Ominaisuus on kätevä yrityksille, joilla on useampia autoja ja kuljettajia, sekä Windows-puhelinten ja vanhempien puhelinmallien käyttäjille, joiden ei ole mahdollista käyttää palvelua applikaatiolla. Automaattikäynnistyksen saat käyttöösi asiakaspalvelustamme.

Voiko juhlapesua käyttää Windows-puhelimella?2017-04-19T13:16:09+02:00

Windows-puhelinten käyttäjämäärät ovat pudonneet niin merkittävästi, ettei niiden tukeminen ole enää mahdollista. Tästä syystä Juhlapesulla ei ole enää applikaatiota Windows-puhelimiin. Voit kuitenkin käyttää Juhlapesu-palvelua automaattikäynnistyksellä. Se on kätevä tapa käyttää Juhlapesua kokonaan ilman puhelinta. Asetamme asiakastilillesi oletuspesun, joka käynnistyy aina automaattisesti kun autosi on tunnistettu ja ajat sisään pesulaan. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Avaamme asiakastilin puolestasi ja asetamme sinulle haluamasi oletuspesun. Automaattikäynnistys on saatavilla sekä kertapesuihin että pesusopimuksiin.

Olen myynyt autoni, voinko purkaa pesusopimukseni?2020-11-24T09:27:03+02:00

Kyllä voit, ota yhteyttä asiakaspalveluumme soittamalla numeroon 020 730 9180 arkisin kello 9 – 15 välisenä aikana, laittamalla sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@juhlapesu.fi. Voit myös laittaa meille viestiä nettisivuiltamme löytyvän palautelomakkeen kautta.

Vaihdoin autoa, kuinka saan vaihdettua uuden rekisterinumeron vanhan tilalle?2020-11-24T09:28:09+02:00

Jos käytät kertapesuja eikä autollasi ole kuukausisopimusta, voit poistaa auton sovelluksesta ja lisätä uuden tilalle. Jos autollasi on pesusopimus, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, vaihdamme rekisterinumeron puolestasi. Asiakaspalveluun saat yhteyden soittamalla numeroon 020 730 9180 (arkisin kello 9 – 15 välisenä aikana), tai laittamalla sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@juhlapesu.fi. Viestiä voit laittaa myös nettisivun yhteydenotto-lomakkeella.

Go to Top