Ohjeet - Juhlapesu
Ohjeet2023-02-20T09:42:32+02:00

OHJEET JA USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

Lue vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin ja katso ohjevideot Juhlapesu-mobiilisovelluksen käytöstä. Jos et löydä vastausta kysymykseesi, voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse, puhelimitse tai yhteystiedot -sivulta löytyvällä lomakkeella.

Mitkä kellonajat koskevat yösopimusta?2022-09-27T13:10:33+02:00

Yösopimus on voimassa klo 20-08 välisenä aikana. Juhlapesun 24/7 sopimuksilla peset kellon ympäri kaikissa pesuloissamme, paitsi kumppanuuspesuloidemme Pesupaikka Ruoholahti ja Leppävaara aukioloajat ovat ma-pe 7-22, la-su 9-21.

Miten lisään uusia ajoneuvoja ja kuljettajia?2023-02-16T09:09:12+02:00

Uuden ajoneuvon voit lisätä sovelluksesta. Valitse Kuukausisopimus-painike ja Lisää auto. Valitse haluamasi pesusopimus ja Vahvista osto. Kuljettajia voit lisätä ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@juhlapesu.fi tai soittamalla asiakaspalvelumme numeroon 020 730 9180 arkisin klo 9-15.

Miten muutan laskutusosoitteeni tai yrityksen laskutustiedot?2022-09-27T13:09:54+02:00

Voit laittaa sähköpostia asiakaspalvelu@juhlapesu.fi  tai soittaa meille puh. 020 7309 180 ma-pe 9-15 niin päivitämme tietosi.

Mitä on saldo ja miten käytän sitä?2023-02-16T09:10:18+02:00

Saldo voi olla esimerkiksi hyvityksiä tai alennuskoodilla saatua saldoa. Voit käyttää saldoa kertapesuihin, saldolla EI voi maksaa kuukausisopimusten veloituksia. Pesuun mennessäsi valitse sovelluksesta Aloita pesu > Kertapesu > Valitse haluamasi pesuohjelma > Käytä saldostasi > Vahvista valinta > Aloita pesu kun olet ensimmäisenä jonossa ja pesula on vapaana

Voinko käyttää saldoa kuukausisopimuksen maksuun?2022-09-27T13:09:24+02:00

Ei, saldoa voi käyttää ainoastaan kertapesujen ostoon.

En pääse kirjautumaan sovellukseen?2023-02-16T09:11:25+02:00

Tarkista, että olet päivittänyt sovelluksen viimeisimpään versioon ja syöttänyt sähköpostiosoitteesi tai puhelinnumerosi oikein ilman ensimmäistä nollaa. Sinulle tulee sähköpostiisi tai puhelinnumeroosi linkki, jonka avulla pääset kirjautumaan sisään sovellukseen.

Muussa tapauksessa ota yhteyttä asiakaspalvelu@juhlapesu.fi niin autamme sinua.

En löydä kuukausisopimustani?2022-09-27T13:09:16+02:00

Löydät voimassaolevan kuukausisopimuksesi kohdasta > Kuukausisopimus

Miten käynnistän pesun kuukausisopimuksella?2023-02-16T09:12:47+02:00
  • Avaa Juhlapesu-sovellus ja valitse listanäkymästä pesula, jossa olet.
  • Paina ‘’Aloita pesu’’
  • Valitse pesutyypiksi Kuukausipesu
  • Jos käytössäsi on useampi auto, valitse rekisterinumerolistauksesta auto, jolla olet pesuun ajamassa ja paina Seuraava
  • Valitse haluamasi pesuohjelma ja Vahvista valinta
  • Kun pesula on vapaa (vihreä valo palaa) ja olet ensimmäisenä jonossa, valitse sovelluksesta Käynnistä pesu 
  • Ovet aukeavat ja voit ajaa sisään. Pesukone opastaa sinut oikeaan kohtaan hallissa
  • Lukitse ovet ja ikkunat pesun ajaksi ja kytke käsijarru päälle
  • Pesun jälkeen testaa jarrut
En löydä ajoneuvoa?2023-02-16T09:14:03+02:00

Mikäli käytössäsi on ollut kertapesut, uuden sovelluspäivityksen jälkeen rekisterinumeroa ei ole näkyvissä sovelluksessa. Ainoastaan voimassaolevien kuukausisopimusten rekisterinumerot on nähtävillä sovelluksessa.

En saa kirjautumislinkkiä?2022-09-27T13:08:52+02:00

Tarkista, että antamasi puhelinnumero tai sähköposti on oikein ja ne ovat samat joilla olet luonut käyttäjätilin Juhlapesuun.

Tarkista myös sähköpostisi roskapostit, että kirjautumislinkki ei ole ohjautunut sinne.

Muussa tapauksessa ota yhteyttä asiakaspalvelu@juhlapesu.fi niin autamme sinua.

En saa lisättyä autoa?2022-09-27T13:08:46+02:00

Auton rekisterinumeron lisäys tarvitaan vain kuukausisopimusta luodessa.

Tarkista, että olet syöttänyt rekisterinumeron oikein ja, että olet lisännyt maksukorttisi kohtaan Maksutiedot.

Mikäli auton aikaisempi omistaja on ollut Juhlapesun asiakas, mutta ei ole ilmoittanut meille, että on luopunut autosta, voi tämä estää sinua lisäämästä autoa itsellesi.

Yksi auto voi olla kerrallaan vain yhdellä käyttäjätilillä eikä autolla voi olla kahta voimassaolevaa kuukausisopimusta yhtä aikaa.

 

Jos haluat käyttää kertapesuja, voit ajaa vain suoraan pesulan eteen ja

> Valitse sovelluksesta Aloita pesu

> Osta kertapesu

> Valitse haluamasi pesuohjelma

> Käynnistä pesu ja voit ajaa pesuun

Pesuveloitetaan heti kortiltasi.

Huom! Kertapesuja ei voi enää ostaa ennakkoon.

Miten muutan puhelinnumeron?2022-09-27T13:08:42+02:00

Laita meille sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@juhlapesu.fi  tai soita meille puh. 020 7309 180 ma-pe 9-15 niin päivitämme puhelinnumerosi.

Maksukortin lisääminen ei onnistu?2023-02-16T09:14:52+02:00

Tarkista, että syötit kaikki kortin tiedot oikein ja että olet varmentanut oston myös esimerkiksi oman mobiilipankkisi kautta. Huomioi myös, että maksukortillasi internetostot ovat sallittuna pankin puolesta.

Automaattipesut ei käynnisty?2023-02-16T09:16:06+02:00

Varmista, että rekisterikilpesi on puhdas, jotta kamera pystyy tunnistamaan rekisterinumeron. Huomioi myös, että auton valojen sammuttaminen ja auton liikuttelu eri kohtaan saattaa auttaa rekisterinumeron tunnistukseen. Laita meille sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@juhlapesu.fi tai soita meille puh. 020 7309 180 ma-pe 9-15 niin tarkistamme, että kaikki käyttäjätililläsi ja pesusopimuksessasi on kunnossa.

Kuinka lopetan kuukausisopimukseni?2023-02-16T09:16:44+02:00

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@juhlapesu.fi tai soittamalla puh. 020 7309 180 ma-pe 9-15 niin autamme sinua.

Montako pesua kuuluu kuukausisopimukseeni?2022-09-27T13:06:33+02:00

Kuukausisopimukseen kuuluu maksimissaan 8 pesua kuukaudessa.

Voinko vaihtaa rekisterinumeroni sovelluksessa?2023-02-16T09:17:33+02:00

Tällä hetkellä se ei ole mahdollista. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@juhlapesu.fi tai soittamalla puh. 020 7309 180 ma-pe 9-15 niin autamme sinua.

Voinko muuttaa sopimusta tai päättää sen?2023-02-16T09:18:47+02:00

Jos haluat päättää sopimuksesi tai muuttaa sitä, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse asiakaspalvelu@juhlapesu.fi tai soittaa puh. 020 7309 180 ma-pe 9-15 niin autamme sinua.

 

Miten lisään auton?2023-02-16T09:20:12+02:00

Mikäli haluat autollesi kuukausisopimuksen, valitse valikon alta Kuukausisopimus ja Lisää auto. Valitse tarpeillesi sopivin kuukausisopimus, lisää rekisterinumerosi ja Vahvista osto. 

Huom. käyttäessäsi kertapesuja ilman automaattista rekisteritunnistusta, autoa ei tarvitse lisätä sovellukseen

Huom. kertapesuja ei voi enää ostaa ennakkoon, mikäli sinulla on ns. kupongilla ostettu kertapesu otathan yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse asiakaspalvelu@juhlapesu.fi tai soittamalla puh. 020 7309 180 ma-pe 9-15 niin autamme sinua.

Kuinka monta autoa kuuluu kuukausisopimukseen?2023-02-16T09:21:22+02:00

Kuukausisopimus on rekisterinumerokohtainen, yhden kuukausisopimuksen alla voi olla vain yksi ajoneuvo kerrallaan.

Miten ostan kertapesun?2023-02-17T15:40:21+02:00
  • Avaa Juhlapesu-sovellus ja valitse listanäkymästä pesula, jossa olet
  • Paina ‘’Aloita pesu’’
  • Valitse pesutyypiksi Kertapesu
  • Valitse haluamasi pesuohjelma ja Vahvista valinta. Jos sinulla on käyttäjätililläsi saldoa ja haluat hyödyntää sitä, aktivoi Käytä saldosta-painike tässä vaiheessa
  • Kun pesula on vapaa (vihreä valo palaa) ja olet ensimmäisenä jonossa, valitse sovelluksesta Käynnistä pesu
  • Ovet aukeavat ja voit ajaa sisään. Pesukone opastaa sinut oikeaan kohtaan hallissa
  • Lukitse ovet ja ikkunat pesun ajaksi ja kytke käsijarru päälle
  • Pesun jälkeen testaa jarrut.
Voinko pestä ajoneuvoni ilman sovelluksen käyttöä?2023-02-17T15:42:32+02:00

Kyllä, voit pestä ajoneuvoasi ilman sovelluksen käyttöä jos sinulla on joko kertapesusopimus tai kuukausisopimus automaattisella rekisterin tunnistuksella käytössäsi. Tällöin rekisterinumerosi tunnistuu, ovet avautuvat automaattisesti ja etukäteen asetettu pesuohjelma käynnistyy. Ole yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostilla asiakaspalvelu@juhlapesu.fi tai soittamalla puh. 020 7309 180 ma-pe 9-15 jos haluat automaattisen rekisterin tunnistuksen päälle.

Kamera ei tunnista rekisterinumeroani, mitä teen?2023-02-17T15:51:52+02:00

Tarkista, että rekisterikilpi on puhdas ja että olet n.2 m päässä pesulan ovesta. Suosittelemme myös sammuttamaan ajoneuvon valot hetkellisesti, tämä saattaa auttaa rekisterinumeron tunnistettavuuteen. Mikäli ongelma jatkuu, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse asiakaspalvelu@juhlapesu.fi tai soittamalla puh. 020 7309 180 ma-pe 9-15 niin autamme selvittämään mistä tämä voi johtua.

Toimiiko automaattitunnistus myös uudessa sovelluksessa?2022-09-27T13:04:32+02:00

Kyllä toimii. Voit ajaa pesulan eteen, kun haluat mennä pesulle ja ovet avautuvat.

Vikatilanteissa voit soittaa meille aukioloaikojemme puitteissa puh. 020 7309 180

ma-pe 9-15, muina aikoina Securitas päivystää ja heidät tavoittaa PÄIVYSTYSNUMEROSTA 020 491 2822 (Securitas)

Puhelun hinta 8,35 senttiä puhelu + 16,69 senttiä/min

Kuinka kuukausisopimus toimii?2023-02-17T15:47:50+02:00

Luot itsellesi käyttäjätilin Juhlapesun sovelluksessa ja valitset haluamasi kuukausisopimuksen ajoneuvollesi. Ajaessasi pesulan eteen saat aloitettua pesun Juhlapesu-sovellusta hyödyntämällä. Kamera tunnistaa rekisterinumerosi ja voit aloittaa pesun. Mikäli sinulla on kuukausisopimus automaattisella rekisterinumeron tunnistuksella, sinun ei tarvitse käyttää Juhlapesu-sovellusta pesuun ajaessasi vaan rekisteritunnuksesi tunnistetaan automaattisesti. Kuukausisopimus veloitetaan suoraveloituksena kerran kuukaudessa sinä päivänä, kun olet sopimuksen aktivoinut. Maksu koskee aina tulevaa kuukautta, jolloin pesut ovat käytössäsi.

Kuinka monta autoa voi olla kuukausisopimuksen alla?2023-02-17T15:51:06+02:00

Yhdellä rekisterinumerolla voi olla käytössään vain yksi kuukausisopimus kerrallaan. Jos haluat pestä useampia autoja, sinun tulee ottaa jokaiselle ajoneuvolle oma pesusopimus tai voit halutessasi ostaa kertapesuja useammalle ajoneuvolle.

Olen vaihtanut autoa, mitä teen?2023-02-17T15:53:07+02:00

Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse asiakaspalvelu@juhlapesu.fi tai soittamalla puh. 020 7309 180 ma-pe 9-15 niin vaihdamme rekisterinumerosi järjestelmäämme.

Minulla on jo voimassaoleva kuukausisopimus, siirtyykö se uuteen sovellukseen?2022-09-27T13:02:13+02:00

Kyllä, Juhlapesu kuukausisopimuksesi siirtyy automaattisesti myös uuden sovelluspäivityksen mukana ja jatkuu normaalisti. Sinun ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin kirjautua sisälle sovellukseen valita pesula ja pesuohjelma ja ajaa pesuun.

Katkeaako voimassaoleva kuukausisopimukseni, jos en lataa uutta sovellusta?2022-09-27T13:02:08+02:00

Ei, Juhlapesu kuukausisopimuksesi siirtyy automaattisesti myös uuden sovelluspäivityksen mukana ja jatkuu normaalisti.

Unohdin käyttäjätunnukseni tai salasanani – Mitä teen?2023-02-17T15:54:55+02:00

Valitse Kirjaudu sisään ja anna puhelinnumerosi tai sähköpostiosoitteesi, jolla olet rekisteröitynyt Juhlapesuun. Saat puhelimeesi tai sähköpostiisi kirjautumislinkin, jolla pääset sisälle Juhlapesu sovellukseen. Salasanaa ei tarvita uudessa sovelluspäivityksessä.

 

Sovellus ei päästä minua kirjautumaan – Mitä teen?2022-09-27T13:01:14+02:00
  1. Tarkista, että olet päivittänyt itsellesi viimeisimmän version Juhlapesu-sovelluksesta
  2. Valitse Kirjaudu sisään ja anna puhelinnumerosi, jolla olet rekisteröitynyt Juhlapesuun. Saat tekstiviestillä kirjautumislinkin, jolla pääset sisään sovellukseen. Huomioithan, että syötät puhelinnumerosi ilman ensimmäistä nollaa (esim +358 40..)
  3. Mikäli sisäänkirjautuminen ei onnistu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon 020 7309 180 ma-pe 9-15 tai laita meille sähköpostia asiakaspalvelu@juhlapesu.fi
  4. Voit kirjautua sisälle sovellukseen myös antamallasi sähköpostiosoitteella. Tällöin valitset Kirjaudu sisään sähköpostilla ja saat sähköpostiisi linkin, jolla pääset sovellukseen.
Voinko käyttää sovellusta kirjautumatta?2023-02-17T15:56:28+02:00

Et. Sinulla tulee olla luotuna käyttäjätili ja kirjautua käyttäjätilillesi sisään voidaksesi hyödyntää Juhlapesu sovelluksen ominaisuuksia.

Saanko sähköpostiini viestejä Juhlapesulta?2022-09-27T13:01:05+02:00

Kyllä, mikäli olet sallinut markkinointiviestien vastaanottamisen. Lähetämme Push- ja sähköpostiviestejä viimeisimmistä tarjouksista, mahdollisista pitemmistä huoltotöistä sekä sovelluspäivityksistä.

Voit muuttaa asetuksia kohdassa Tilitiedot mikäli et halua vastaanottaa markkinointiviestejä.

Miten vaihdan sovelluksen kieliasetukset?2022-09-27T13:01:00+02:00

Juhlapesu-sovellusta voit käyttää joko suomen tai ruotsin – kielisenä. Voit valita haluamasi kielen valitsemalla oikeasta yläkulmasta Valikon (kolme viivaa) ja sivun alareunasta voit valita haluamasi kielen.

Voinko kirjautua uuteen sovellukseen samalla sähköpostilla?2022-09-27T13:00:27+02:00

Kyllä, voit kirjautua sovellukseen samalla sähköpostiosoitteella, joka sinulla on jo käytössä tai halutessasi voit kirjautua puhelinnumerollasi, jolloin saat kirjautumislinkin tekstiviestinä.

Kuinka mobiilisovellus toimii?2022-09-27T12:59:52+02:00

Sovelluksen kautta voit ostaa kertapesuja tai kuukausisopimuksen, lunastaa kampanjoita sekä kutsua mukaan ystäviä käyttämään Juhlapesua. Voit lisätä myös uusia ajoneuvoja sopimuksineen tai voit käyttää kertapesuja haluamillesi ajoneuvoille.

 

Mistä saan sovelluksen?2022-09-27T12:58:33+02:00

Sovelluksen voi ladata Google Play- kaupasta tai Apple Storesta.

Mikäli sinulla on jo olemassa Juhlapesu-sovellus puhelimessasi, voit päivittää vanhan sovelluksesi uuteen versioon, jolloin saat käyttöösi päivitetyn Juhlapesu-sovelluksen ja voit kirjautua sisälle puhelinnumerollasi tai sähköpostiosoitteellasi.

Miksi uusi sovellus kannattaa ladata?2023-02-17T15:58:21+02:00

Juhlapesusovelluksen avulla voit helposti ottaa käyttöösi kuukausisopimuksen tai ostaa kertapesuja, kun olet pesulalla. Sovelluksessa valitset haluamasi pesuohjelman ja pääset ajamaan pesuun. Voit myös seurata pesuloiden jonotilannetta Live-kameran kautta tai mikäli pesula on huoltotilassa, näet myös tämän sovelluksen avulla.

Miten poistan tilini ja kaikki siihen liittyvät tiedot?2024-03-25T15:44:59+02:00
Jos haluat poistaa tilisi ja kaikki tietosi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@juhlapesu.fi 
Ongelma maksun käsittelyssä, mitä teen?2019-11-14T09:12:23+02:00

Juhlapesusovellus veloittaa pesusopimuksen kk-maksun etukäteen 30pv välein sovellukseen syötetyltä maksukortilta. Kertapesut veloitetaan maksukortilta kertaluontoisesti aina kun pesu aktivoidaan sovelluksesta. Maksu ei aina mene läpi onnistuneesti ja syitä tähän on listattu alle.

  • Kortilla/tilillä ei ole katetta
  • Kortti on vanhentunut
  • Kortti on vaihtunut
  • Korttissa on nettimaksuihin liittyen esto tai rajoituksia (näet nämä verkkopankistasi)
  • Kortti on ilmoitettu kadonneeksi
  • Kortin myöntäjä on sulkenut kortin
  • Verkkoyhteys on katkennut ja maksu epäonnistunut (voit yrittää hetken päästä uudelleen)

Jos maksu ei mene läpi, sovellus siirtää pesusopimuksen ”katkolle”. Sovellus yrittää tehdä kk-maksun veloitusta automaattisesti uudelleen joka toinen yö kunnes maksu onnistuu. Mikäli ongelma on ratkennut ja haluat pesut käyttöön välittömästi, voit syöttää maksukortin tiedot uudelleen sovellukseen, jolloin sovellus tekee veloitusyrityksen heti ja palauttaa pesut käyttöön maksun onnistuessa.

Kuinka tulee toimia pesuun ajettaessa?2023-02-20T09:20:31+02:00
  1. Irrota antenni ja muut pesua haittaavat lisävarusteet
  2. Valitse sovelluksesta Kuukausipesu tai Kertapesu, riippuen onko sinulla aktiivinen kuukausisopimus vai pesetätkö kertaluonteisesti kertapesuominaisuudella
  3. Aja pitkin keskilinjaa kunnes STOP-valo syttyy
  4. Sammuta moottori, kytke käsijarru ja keskuslukitus päälle
  5. Pysy autossa pesun ajan
  6. Pesun jälkeen kokeile jarruja
Juhlapesu- sovellus ei toimi: Mitä teen?2020-11-24T09:25:54+02:00
  1. Jos applikaatio ei toimi oikein, tarkista, että puhelimesi käyttöjärjestelmä on päivitetty sekä Juhlapesu- sovelluksesta on käytössä viimeisin versio.
  2. Kirjaudu ulos Juhlapesu applikaatiosta käyttäjätilin kirjaudu ulos painikkeen avulla. Kirjaudu uudestaan Juhlapesu applikaatioon sisälle.
  3. Jos ongelmat jatkuu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@juhlapesu.fi tai soittamalla numeroon 020 730 9180 arkisin klo 9-15.
Miten Juhlapesu eroaa muista autopesuista?2017-05-30T08:14:09+02:00

Juhlapesu on maailman ensimmäinen applikaatiolla toimiva autopesulaverkosto. Juhlapesu tekee autopesussa käymisestä helppoa ja vaivatonta. Lataat vain Juhlapesu-applikaation ja voit ajaa pesuun autosta nousematta:

  1. Autosi tunnistetaan automaattisesti pesulan ovella ja kun pesula vapautuu, ovi aukeaa ja voit ajaa sisään.
  2. Maksu tapahtuu automaattisesti maksukortiltasi. Ei enää poletteja, kolikoita tai korttiautomaatteja!
  3. Valitset pesuohjelman ja käynnistät pesun kätevästi Juhlapesu-applikaatiolla.
  4. Jonokamerasta voit aina tarkistaa yksittäisen pesulan jonotustilanteen ja välttää näin pahimmat ruuhkat.
  5. Käytössäsi on kaikki Juhlapesu-verkoston autopesulat ympäri vuorokauden.
  6. Pesusopimuksella käyt pesussa aina kun tarvitsee, kiinteällä kuukausimaksulla.
Miten voin ryhtyä Juhlapesun asiakkaaksi?2019-11-27T14:45:48+02:00

Juhlapesu-palvelu toimii Juhlapesu-applikaation kautta. Aloita asiakkuus lataamalla Juhlapesu-applikaatio puhelimeesi Googlen tai Applen sovelluskaupasta. Applikaation voi ladat ilmaiseksi, maksat vasta kun olet valinnut pesusopimuksen tai kun olet ajamassa kertapesuun. Ohjeet kirjautumiseen ja applikaation käyttöön löydät alla olevista ohjevideoista.

 

 

Kuinka paljon Juhlapesu-asiakkuus maksaa?2023-02-20T09:27:25+02:00

Ryhtyessäsi Juhlapesun asiakkaaksi, voit valita tarpeisiisi sopivan pesusopimuksen, joko yö- tai 24/7-pesusopimuksen. Pesusopimukset ja kertapesuhinnaston löydät Hinnasto-sivultamme.

Voiko kaikilla pesusopimuksilla käydä missä tahansa Juhlapesu-verkoston autopesulassa?2022-03-25T14:35:04+02:00

Kyllä voi. Pesusopimusasiakkaiden käytössä on kaikki Juhlapesu-verkoston autopesupaikat ympäri Suomen.

Onko kaikissa pesusopimuksissa kaikki pesuohjelmat?2017-05-30T09:43:07+02:00

Kyllä. Kun teet pesusopimuksen, voit valita pesuohjelman aina tarpeen mukaan joka pesukerralla erikseen. Pesupaikoilla on pääasiallisesti käytössä kaikki pesuohjelmat, mutta pesukoneiden eroista johtuen, joissain pesuloissa on rajattu valikoima pesuohjelmia käytössä. Voit tarkistaa pesulakohtaiset pesuohjelmavalikoimat täältä.

Minkä hintaisia eri pesuohjelmat ovat?2023-02-20T09:31:00+02:00

Juhlapesun kertapesuhinnat vaihtelevat vuorokaudenajan ja pesuohjelman mukaan. Tarkista ajantasaiset hinnat sivustomme hinnasto-sivulta tai Juhlapesu-sovelluksesta. Kuukausisopimuksen tehneille käytössä ovat kaikki pesuohjelmat yhdellä kiinteällä kuukausimaksulla. Tutustu pesuohjelmiin täällä.

 

Mitkä ovat Juhlapesu-verkoston autopesuloiden mitat?2017-05-30T09:43:42+02:00

Autopesuloiden mitat vaihtelevat. Tarkista pesulakohtaiset mitat täältä.

Miten lisään käyttäjätiliini autoja?2023-02-20T09:31:48+02:00

Voit lisätä käyttäjätiliisi autoja Juhlapesu-applikaatiossa. Ylälaidan valikosta valitse ‘’Kuukausisopimus’’ ja ‘’Lisää auto’’. Valitse haluamasi pesusopimus. Huomaathan, että hinnoittelu on autokohtainen ja jokaisesta autosta laskutetaan oma valitun pesusopimuksen mukainen kuukausimaksu.

Kuinka päivitän maksukorttitietoni asiakastililleni?2023-02-20T09:32:49+02:00
  1. Avaa ”Juhlapesu” sovellus- saat kartan esille ja ylhäällä oikealla on kolme viivaa -Paina tätä
  2. Paina ”Maksutiedot” välilehteä
  3. Paina ”Hallitse maksukortti”
  4. Kirjoita korttitiedot: kortin numero, voimassaoloaika ja kortin turvanumero (Huomioi kortin tietojen syötössä haluatko käyttää credit vai debit puolta)
  5. Paina ”Määritä”
  6. Tämän jälkeen sinun tulee vahvistaa kortin rekisteröinti pankkitunnuksella. Tarkoittaa siis sitä, että sinun tulee erikseen avata mobiilipankkisi ja hyväksyä pankistasi Juhlapesulta tullut vahvistuspyyntö esimerkiksi mobiiliavaimella. (Huom. sovellus ei automaattisesti vie sinua eteenpäin pankin sivuille vaan sinun täytyy itse avata pankkisovellus puhelimestasi)
  7. Kun vahvistus on valmis, pankkisovellus kertoo että voit jatkaa asiointia toisessa sovelluksessa (Juhlapesu sovellus)
  8. Avaa Juhlapesu sovellus, sovellus kertoo tässä vaiheessa, että maksutapa on tallennettu
Voiko juhlapesua käyttää Windows-puhelimella?2017-04-19T13:16:09+02:00

Windows-puhelinten käyttäjämäärät ovat pudonneet niin merkittävästi, ettei niiden tukeminen ole enää mahdollista. Tästä syystä Juhlapesulla ei ole enää applikaatiota Windows-puhelimiin. Voit kuitenkin käyttää Juhlapesu-palvelua automaattikäynnistyksellä. Se on kätevä tapa käyttää Juhlapesua kokonaan ilman puhelinta. Asetamme asiakastilillesi oletuspesun, joka käynnistyy aina automaattisesti kun autosi on tunnistettu ja ajat sisään pesulaan. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Avaamme asiakastilin puolestasi ja asetamme sinulle haluamasi oletuspesun. Automaattikäynnistys on saatavilla sekä kertapesuihin että pesusopimuksiin.

Olen myynyt autoni, voinko purkaa pesusopimukseni?2020-11-24T09:27:03+02:00

Kyllä voit, ota yhteyttä asiakaspalveluumme soittamalla numeroon 020 730 9180 arkisin kello 9 – 15 välisenä aikana, laittamalla sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@juhlapesu.fi. Voit myös laittaa meille viestiä nettisivuiltamme löytyvän palautelomakkeen kautta.

Vaihdoin autoa, kuinka saan vaihdettua uuden rekisterinumeron vanhan tilalle?2023-02-20T09:40:11+02:00

Jos käytät kertapesuja, niin rekisterinumeroa ei tarvitse järjestelmään. Jos autollasi on pesusopimus, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, vaihdamme rekisterinumeron puolestasi. Asiakaspalveluun saat yhteyden soittamalla numeroon 020 730 9180 (arkisin kello 9-15) tai laittamalla sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@juhlapesu.fi. Viestiä voit laittaa myös nettisivun yhteydenottolomakkeella.

Go to Top