FAQs Archive - Sivu 2 6:stä - Juhlapesu

En saa lisättyä autoa?

Auton rekisterinumeron lisäys tarvitaan vain kuukausisopimusta luodessa. Tarkista, että olet syöttänyt rekisterinumeron oikein ja, että olet lisännyt maksukorttisi kohtaan Maksutiedot. Mikäli auton aikaisempi omistaja on ollut Juhlapesun asiakas, mutta ei ole ilmoittanut meille, että on luopunut autosta, voi tämä estää sinua lisäämästä autoa itsellesi. Yksi auto voi olla kerrallaan vain yhdellä käyttäjätilillä eikä autolla voi [...]

|2022-09-27T13:08:46+02:0027 syyskuun, 2022||

Automaattipesut ei käynnisty?

Varmista, että rekisterikilpesi on puhdas, jotta kamera pystyy tunnistamaan rekisterinumeron. Huomioi myös, että auton valojen sammuttaminen ja auton liikuttelu eri kohtaan saattaa auttaa rekisterinumeron tunnistukseen. Laita meille sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@juhlapesu.fi tai soita meille puh. 020 7309 180 ma-pe 9-15 niin tarkistamme, että kaikki käyttäjätililläsi ja pesusopimuksessasi on kunnossa.

|2023-02-16T09:16:06+02:0027 syyskuun, 2022||

Miten lisään auton?

Mikäli haluat autollesi kuukausisopimuksen, valitse valikon alta Kuukausisopimus ja Lisää auto. Valitse tarpeillesi sopivin kuukausisopimus, lisää rekisterinumerosi ja Vahvista osto.  Huom. käyttäessäsi kertapesuja ilman automaattista rekisteritunnistusta, autoa ei tarvitse lisätä sovellukseen Huom. kertapesuja ei voi enää ostaa ennakkoon, mikäli sinulla on ns. kupongilla ostettu kertapesu otathan yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse asiakaspalvelu@juhlapesu.fi tai soittamalla puh. 020 7309 [...]

|2023-02-16T09:20:12+02:0027 syyskuun, 2022||
Go to Top